tattoo!

Ja, jag måste väl göra färdigt den tatuering jag har på benet som påbörjades för två år sedan. Den ska fyllas i och få lite färg sen blir det bra. Men jag är grymt sugen på en namntatuering, Noah och Liam såklart! Jag har alltid velat få på mig första versen i psalmen Amazing grace. Så nu kikar jag runt för lite inspo, jag vet inte om jag ska göra texten och sätta barnen namn precis under (för mig handlar versen om dem) eller om jag ska sätta deras namn och födelsedatum någon annanstans? Först ska den på benen göras klart men text/namntatueringen är ju roligare så den tänker jag på mest, den andra ska bli klar bara för att vara klar liksom. Den är bara fin, den betyder inget speciellt.
 
Frågan är ju om man bara ska ha namnen eller om man ska ha datumen med också? Och om de ska sitta tillsammans som versen, jo jag tror det lutar åt det hållet :)
 
Var ska den sitta då? Över revbenen är ju väldans fint. OM man har kropp för det, haha! Helst skulle jag vilja ha den där men då måste man ju förbli hyfsat tränad så inte halva försvinner in i valkarna.
 
Egentligen ska det stå grace men jag gör en egen variant
och skriver laugh istället eftersom versen för mig syftar på barnskratt :)
 
 

Amazing laugh, how sweet the sound

That saved a wretch like me

I once was lost but now I am found

Was blind but now I see

 

Noah 2013-03-17

Liam 2014-09-13

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sara Hedlund

Hällefors, 25 år gammal, mamma till Noah 2013 03 17 och väntar Lillebror 2014 09 10

RSS 2.0