skoldag

dags att packa skolväskan och sedan sova för imorgon ringer klockan och det bär iväg till Karlstad för en skoldag. så håll dig inne ett dygn till lillebror!! På fredagen är det också skoldag som jag gärna vill gå på men den är inte obligatorisk. Så det gör inget om jag missar den även om jag tror det vore bra att vara där. Hur ryggen vill samarbeta får vi se, i fredags gick det inge bra och då var det ändå bara sex timmar totalt som jag satt ner men satan vad ont det gjorde. Att klara skoldagen för att sedan ha 1,5 restid hem är ingen hit! vi får se hur det blir men lillen är beställd till helgen så jag hoppas på snabb leveranstid, för nu är jag förbaskat trött på det här!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sara Hedlund

Hällefors, 25 år gammal, mamma till Noah 2013 03 17 och väntar Lillebror 2014 09 10

RSS 2.0