Regn...

Jag måste verkligen köpa regnkläder och gummistövlar. Annars kommer jag inte överleva hösten när man måste gå ut med vagn och hund flera gånger per dag. Gummistövlarna kommer jag ju kunna använda ett tag men regnkläderna blir förhoppnignsvis för stora snart. Så vad ska man köpa? En regnrock eller ett regnställ med byxa och jacka?
 
bara ut och leta kläder på nätet, usch vad tråkigt!
E
2014-09-08 @ 14:09:51
URL: http://Mliieriksson.blogg.se

Jag köpte en regnkappa som går ner över knäna på lager 157 och den tycker jag är toppen! :)

Svar: köpte du den nyligen? för jag kollade där men det fanns bara såna som går halvvägs ner till knäna :)
Sara Hedlund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sara Hedlund

Hällefors, 25 år gammal, mamma till Noah 2013 03 17 och väntar Lillebror 2014 09 10

RSS 2.0