Loading 100%...

Ja, nu är den 10 september här, idag är det BF för lillebror men han verkar inte riktigt inse det. Jag har alltid tyckt att det datumet var lite för tidigt, jag tror mer på den 16 som vi hade först. När han kommer vet man ju aldrig oavsett om det är räknat helt rätt kan de ju komma tidigare eller senare. Jaghoppas bara för min sinnesfrid och kroppsfrid att han kommer snart. Är trött i ryggen och förkyld så nu börjar jag bli redigt trött på det här. At klä på noah och känna smaken av spya i halsgropen är ju mindre mysigt eller få sammandragningar/förvärkar när man står frammåtböjd sådär.  
 
Det är väl bäst att göra färdigt den där diskussionen som ska vara inlämnad den 15 sept så är jag "ledig" fram till den 22 sept då vi ska ha en gruppdiskussionsom sedan ska vara inlämnad den 29 sept. Visst, det är lite litteratur och föreläsningar också, redovisning den 1 oktober och gramatiktenta den 16 oktober, som det ska pluggas på men det är inget som är jätte tidskänsligt. så det gör inget att jag försvinner in i bebisbubblan ett tag tror jag :)
 
Ja det är bara att komma nu lillebror, snart blir det vräkning. Jag kan ju trösta mig om att det maximalt är två veckor kvar sedan blir det igångsättning om det inte dyker upp ett litet gossebarn innan dess. det ska bli så skönt att kunna gå utan att få ont i ryggen efter tio minuter och kosten ska ändras! har levt på godis och pizza alltför länge och det märks tyvärr på vikten. Men det blir att sätta hårt mot hårt och bara sluta med allt vad socker heter för jag kan inte bara äta lite, det blir liksom allt eller inget :) Vi får se vad vågen står på dagen efter förlossningen och en vecka efter förlossningen. Lite gravidvätska har jag säkert i kroppen men mest fett tror jag med tanke på min kost, haha! :)
 
Vecka 40 (39+6) Alltså 100 % färdig enligt ultraljudssköterskan
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sara Hedlund

Hällefors, 25 år gammal, mamma till Noah 2013 03 17 och väntar Lillebror 2014 09 10

RSS 2.0