Förlossningsjournalen

Jag beställde hem förlossningsjournalen förra veckan och i måndags kom den. Jag var sugen på att se om det blev någon skillnad nu när jag faktiskt blev inskriven. Lite roligt är det ju att läsa men det stog inte så mycket den här gången heller. Något diagram var med den här gången eftersom jag i alla fall blev undersökt två gånger men den var inte så intressant (det fanns ju inte så mycket fakta). Vad jag inte förstår är hur de har koll på tiderna när de står med arbete upp till armvecken? Eller höftar de bara med tiderna? Ja en kvart fel blir det nog inte men någon minut här eller där måste de ju få fel? 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sara Hedlund

Hällefors, 25 år gammal, mamma till Noah 2013 03 17 och väntar Lillebror 2014 09 10

RSS 2.0