trött?

Inatt hade lillebror lite ont i magen så så mycket sömn blev det inte. När man har en storebror som vaknar är det bara att kliva upp även om man gärna hade legat kvar i sängen till 11 minst. Jag var så trött på eftermiddagen att jag på allvar trodde jag skulle somna när jag rullade vagnen framför mig. storebror somnar någon gång 20-21 och lillebror brukar äta runt 22 så innan det kommer jag inte i säng. men nu sitter jag här superpigg som vanligt. det händer något magiskt när klockan passerar 21, jag blir alltid pigg och har svårt att gå och lägga mig, även om jag var nära döden så trött under dagen. det gör det hela med att vakna hyfsat utvilad lite svårt. Jaja, bara att försöka sova fast man känner sig pigg, någon gång ska jag väl somna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sara Hedlund

Hällefors, 25 år gammal, mamma till Noah 2013 03 17 och väntar Lillebror 2014 09 10

RSS 2.0