Fullt upp!

Tentan i torsdags gick bra, tror jag. Det är svårt att veta om jag har rätt men det kändes inte alltför svårt så förhoppningsvis slipper jag göra omtenta senare. Nu på torsdag och fredag är det Karlstad som gäller och ett par examinationer med skolan. Storebror får barnvakt medan lillebror får följa med och insupa lite universitetsluft. Kanske lär han sig något också!

Nästa termin läser vi antingen bild, samhällskunskap eller naturkunskap och teknik. Jag har valt naturkunskap och teknik men jag vill gärna gå samhällskunskapen också. Lite svårt att ordna då närträffarna är samtidigt men kanske nästa år när vi läser en annan kurs. Jo, jag ska nog försöka och fixa det också, om man får läsa 200%? Det kanske man inte får :P Men om det är okej så blir det så, men självklart de ordinarie kurserna som prio ett om det blir tufft.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sara Hedlund

Hällefors, 25 år gammal, mamma till Noah 2013 03 17 och väntar Lillebror 2014 09 10

RSS 2.0