En date...

 
Med den här har jag inbokad för kvällen. Ett glas cola och en chokladbit slinker nog ner. Just nu känns det som om det är mycket med skolan. Vi har en grammatiktenta på torsdag och veckan efter på torsdag har vi redovisningar av två uppgifter i Karlstad och på fredagen kickar nästa delkurs igång, men då betyder det i alla fall att hälften av delkurserna är klara ;)
Inför redovisningarna i Karlstad ska uppgifterna lämnas in på tisdagen så det är inte många dagar mellan tentan och inlämning av två uppgifter. Sammtidigt som jag vill fokusera på tentan så inser jag att jag kommer inte hinna med en gruppuppgift och en enskild uppgift mellan den 16:de och den 21:a. Inte när det finns två barn hemma och nattsömnen inte är som den borde.
 
Motivationen är inte som den borde heller, jag tvättar och diskar hellre än att plugga. Det känns som att det får bli som det blir, inte den bästa inställningen men det var svårt att greppa hur mycket vi behöver kunna inför tentan, hur omfattande vår egen gramatiska kunskap behöver vara.
 
Men för lite roligare uppdatering, lillkörven har nu flyttat in i storlek 56 och det sitter perfekt! Det är lite extra roligt då vi fick mycket fina kläder i den storleken som vi nu kan börja använda. Älskar Kappahls kollektion Newbie!! Det finns så mycket fint där :) 
 
 
Mitt pluggsällskap för ett par dagar sedan. Just nu sitter han i en batteridriven gunga som vi har lånat av Karolina. Perfekt när mamman behöver plugga och glömmer bort att gunga på honom
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sara Hedlund

Hällefors, 25 år gammal, mamma till Noah 2013 03 17 och väntar Lillebror 2014 09 10

RSS 2.0