omtenta och ilsketårar!

Fasen vad pissigt att när man går igenom tentan, verkligen inser att det är slarvfel man gjort, som är skälen till att man måste pallra sig upp aptidigt på fredag och göra en omtenta! Fan sara, läs frågorna/uppgifterna ordentligt istället! men då kanske det går enkelt och smärtfritt den här gången. Vad kan det vara, fem uppgifter att göra? Efter tentan, typ kl 9 ska jag kolla efter regnjacka och gummistövlar till mig själv och kanske inhalnda något litet till lillebror. affärerna öppnar väl kl 10 så jag får väl shoppa loss på ica först. Men de har ju ganska söta babykläder också så man kanske hittar någit där :)
 
Dagen började bra, vi vaknade vid åtta men somnade om (bara valpen) så jag låg och mös i tystnaden i sängen i en och en halv timme, UNDERBART! Idag skulle vi äntligen kanske få lite ordning där det varit oreda och halvkaos men icke! så halva dagen bestod i ilsketårar och andra halvan frenetiskt tuggande på godis och allt som finns hemma. blir så förbannad när jag saker och ting ska vara så svårt tydligen och jag inte kan göra något utan måste rätt mig efter alla andra hela tiden! Ghaa!!!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sara Hedlund

Hällefors, 25 år gammal, mamma till Noah 2013 03 17 och väntar Lillebror 2014 09 10

RSS 2.0