minidepression...

Det regnar...
Och det regnar... Man blir ju deprimerad av mindre. 
 
Sen att jag får massa sammandragningar varje gång jag är ute och går gör ju inte saken bättre, man blir så låst och allt blir tråkigt. Och regn på det... Nej, nu är jag klar med det här att vara tjock, nu vill jag kunna sätta på mig skor efter maten utan att vara orolig att den ska komma upp igen. 
 
Sova är det ju inte tal om heller. Det finns inget sätt som är bra att ligga på och råkar jag vakna så kan jag oftast inte somna om, hej hej morgon vid halv sju! Kvällarna fylls av halsbränna som ändå har blivit lite bättre tack och lov! Men den stör fortfarande så man inte kan sova. 
 
Jaja, det är väl bara att hoppas att det snart är över :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sara Hedlund

Hällefors, 25 år gammal, mamma till Noah 2013 03 17 och väntar Lillebror 2014 09 10

RSS 2.0