Är hösten på väg?

Det känns som om hösten är på väg, nyss var det regn och nu skiner solen men luften är fortfarande sval, inte så där äcklig som den var för två veckor sedan. Jag som ville tälta/bo i husvagn i sommar, det skulle nog noah tycka var roligt men det har inte alls hunnits med eller helt glömts bort om jag ska vara ärlig. Ska det hinnas med så måste det ju göras nu, för snart är det ju för kallt! Nån som vill med och tälta eller nån som har husvagn? :P
 
Kom på att det är ju mindre än 30 dagar kvar tills lillebror kommer så man kanske måste fixa det där sista. Köpa nappar och fixa iordning en väska att ta med så vi har kläder det första dygnet :)
 
telefonen måste rensas på bilder också, den är tydligen full till 95 % och jag har inget extra minneskort i den :P Haha, den överföringen tar väl en halvtimme!
 
Jag tror det blir en sån här till lunch idag också :)
Jag måste ju äta upp salladen jag har odlat!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sara Hedlund

Hällefors, 25 år gammal, mamma till Noah 2013 03 17 och väntar Lillebror 2014 09 10

RSS 2.0